Oddaja zahtevka za podporo

Kako oddamo zahtevo po pomoči?

Osnovni način komunikacije s podporo poteka v pisni obliki preko zahteveka po pomoči. 

Priporočamo vam, da svoje zahtevke oddate preko spletne aplikacije na naslovu https://helpdesk.mintpos.si (v aplikacijo se prijavite s svojim mintPOS uporabniškim računom). V aplikaciji imate vpogled v vse vaše oddane zahtevke (zgodovina, statusi, ipd.).

Za odpiranje novega zahtevka lahko pošljete tudi elektronsko sporočilo na naslov podpora@mintpos.si. Prejeto elektronsko sporočilo bo samodejno odprlo nov zahtevek v aplikaciji. 

Pozor!

Odpiranje zahtevka preko telefona in e-pošte vam odsvetujemo, saj bo vaš zahtevek prišel kasneje v reševanje. Lahko se namreč zgodi, da so sodelavci, ki jih kontaktirate po telefonu ali e-pošti ta dan odsotni oz. zasedeni.

Brezplačna podpora

Podpora uporabnikom preko zahtevka po pomoči (pisna pomoč) je brezplačna.

Vnos zahteve po pomoči

  1. V aplikacijo za oddajo zahtevka po pomoči se najprej prijavimo.
  2. Spodaj levo kliknemo na ikono "plus".
  3.  Vnesemo zadevo in vsebino zahtevka.
    • Čim bolj natančno zapišemo vprašanje, težavo, predlog ...
    • Vnesemo telefonsko številko, na katero smo dosegljivi v primeru klica s strani podpore mintPOS.
    • Vnesemo dosegljivost, kdaj smo telefonsko dosegljivi (za učinkovitejše reševanje zahtevka je dobrodošlo, da smo v tem času tudi pri računalniku).
  4. Če želimo dodati priponko (slika ekrana, datoteke za uvoz ...), kliknemo na Priponke.
  5. S klikom na gumb Ustvari, je zahteva zabeležena v oddelku podpore mintPOS.