Osnovni način komunikacije s podporo poteka v pisni obliki preko zahteveka po pomoči.
Priporočamo vam, da svoje zahtevke oddate preko spletne aplikacije na naslovu https://helpdesk.mintpos.si (v aplikacijo se prijavite s svojim mintPOS uporabniškim računom). V aplikaciji imate vpogled v vse vaše oddane zahtevke (zgodovina, statusi, ipd.).
Za odpiranje novega zahtevka lahko pošljete tudi elektronsko sporočilo na naslov podpora@mintpos.si. Prejeto elektronsko sporočilo bo samodejno odprlo nov zahtevek v aplikaciji.
Pozor!
Odpiranje zahtevka preko telefona in e-pošte vam odsvetujemo, saj bo vaš zahtevek prišel kasneje v reševanje. Lahko se namreč zgodi, da so sodelavci, ki jih kontaktirate po telefonu ali e-pošti ta dan odsotni oz. zasedeni.
Brezplačna podpora
Podpora uporabnikom preko zahtevka po pomoči (pisna pomoč) je brezplačna.
- V aplikacijo za oddajo zahtevka po pomoči se najprej prijavimo.
- Spodaj levo kliknemo na ikono "plus".
- Vnesemo zadevo in vsebino zahtevka.
- Čim bolj natančno zapišemo vprašanje, težavo, predlog ...
- Vnesemo telefonsko številko, na katero smo dosegljivi v primeru klica s strani podpore mintPOS.
- Vnesemo dosegljivost, kdaj smo telefonsko dosegljivi (za učinkovitejše reševanje zahtevka je dobrodošlo, da smo v tem času tudi pri računalniku).
- Če želimo dodati priponko (slika ekrana, datoteke za uvoz ...), kliknemo na Priponke.
- S klikom na gumb Ustvari, je zahteva zabeležena v oddelku podpore mintPOS.