Terminal pokaže napako “PONOVI PRENOS PROMETA”

Plačilni terminal periodično izvaja prenos prometa (običajno ponoči). V primeru da bo prenos prometa neuspešen, bodo naslednje transakcije zavrnjene z napako "PONOVI PRENOS PROMETA". Običajno se to zgodi kadar imamo težave z internetno povezavo. 

Plačilni terminal bo pokazal napako "PONOVI PRENOS PROMETA", samo kadar vstavimo kartico v terminal (čip). Če kartico samo prislonimo (brezstično), bo terminal transakcijo zavrnil brez specifične napake. 
Nasvet: vedno poskusimo nakup preko obeh načinov.

Postopek za ponovni prenos prometa na plačilnem terminalu:

  1. Na terminalu pritisnite gumb za “PRENOS PROMETA”.
    • Najprej lahko pritisnemo rdeč gumb, da se nam pokaže začetni zaslon. Če imamo gumb "tarča", lahko pritisnemo ta gumb, da se nam pokaže cel meni.
    • Na ekranu je izpisano pod katero tipko (črko) se nahaja funkcija “PRENOS PROMETA”. Pozicija tipke se lahko razlikuje glede na model terminala.
    • Če smo uporabili gumb "tarča", gremo pod meni "ZBIRNIK" > "PRENOS PROMETA". 
  2. Vnesite geslo in potrdite s klikom na zelen gumb.

Običajno je geslo za potrditev prenosa prometa zadnje štiri številke našega terminal ID-ja.

Primer: če je TID našega terminala C0A12345, potem je geslo za terminal 2345.