Plačilni terminal periodično izvaja prenos prometa (običajno ponoči). V primeru da bo prenos prometa neuspešen, bodo naslednje transakcije zavrnjene z napako "PONOVI PRENOS PROMETA". Običajno se to zgodi kadar imamo težave z internetno povezavo.
Plačilni terminal bo pokazal napako "PONOVI PRENOS PROMETA", samo kadar vstavimo kartico v terminal (čip). Če kartico samo prislonimo (brezstično), bo terminal transakcijo zavrnil brez specifične napake.
Nasvet: vedno poskusimo nakup preko obeh načinov.
Postopek za ponovni prenos prometa na plačilnem terminalu:
- Na terminalu pritisnite gumb za “PRENOS PROMETA”.
- Najprej lahko pritisnemo rdeč gumb, da se nam pokaže začetni zaslon. Če imamo gumb "tarča", lahko pritisnemo ta gumb, da se nam pokaže cel meni.
- Na ekranu je izpisano pod katero tipko (črko) se nahaja funkcija “PRENOS PROMETA”. Pozicija tipke se lahko razlikuje glede na model terminala.
- Če smo uporabili gumb "tarča", gremo pod meni "ZBIRNIK" > "PRENOS PROMETA".
- Vnesite geslo in potrdite s klikom na zelen gumb.
Običajno je geslo za potrditev prenosa prometa zadnje štiri številke našega terminal ID-ja.
Primer: če je TID našega terminala C0A12345, potem je geslo za terminal 2345.