Kako oddamo zahtevo po pomoči?

Osnovni način komunikacije s podporo poteka v pisni obliki preko zahteveka po pomoči. 

Priporočamo vam, da svoje zahtevke oddate preko spletne aplikacije na naslovu https://helpdesk.mintpos.si (v aplikacijo se prijavite s svojim mintPOS uporabniškim računom). V aplikaciji imate vpogled v vse vaše oddane zahtevke (zgodovina, statusi, ipd.).

Za odpiranje novega zahtevka lahko pošljete tudi elektronsko sporočilo na naslov podpora@mintpos.si. Prejeto elektronsko sporočilo bo samodejno odprlo nov zahtevek v aplikaciji. 

Pozor!

Odpiranje zahtevka preko telefona in e-pošte vam odsvetujemo, saj bo vaš zahtevek prišel kasneje v reševanje. Lahko se namreč zgodi, da so sodelavci, ki jih kontaktirate po telefonu ali e-pošti ta dan odsotni oz. zasedeni.

Brezplačna podpora

Podpora uporabnikom preko zahtevka po pomoči (pisna pomoč) je brezplačna.